00%
Bezig met laden

Verzending

Leveringen

Verzending van producten is mogelijk in de gevallen waar dit uitdrukkelijk aangegeven wordt tijdens het bestelproces. Patisserie komt niet in aanmerking voor verzending als pakket en dient in de winkel te Antwerpen afgehaald te worden (Nassaustraat 15, 2000 Antwerpen). De overige producten kunnen, behoudens uitzondering, naargelang de keuze van de klant afgehaald worden in de winkel te Antwerpen, dan wel geleverd worden door een externe koerierdienst (vb. Bpost, UPS, fietskoerier) op het adres opgegeven tijdens het bestelproces.

Per bestelling kan hiervoor maar één adres opgegeven worden. De verzendkosten kunnen verschillen afhankelijk van de omvang van de bestelling, de koerierdienst en plaats van levering en worden steeds geafficheerd in de webshop. De prijzen voor het leveren van patisserie, waarvan de levering door onze eigen chauffeur verzorgd wordt, zijn steeds op aanvraag aangezien deze afhankelijk zijn van de betrokken bestelling.

Verzendingen en leveringen worden enkel binnen België uitgevoerd.

Levertijd

Bestellingen worden doorgaans binnen de twee werkdagen geleverd. Deze leveringstermijn is steeds indicatief en is afhankelijk van de concrete omstandigheden (vb. omvang van de bestelling, planning van de externe koerierdienst). Het overschrijden van de opgegeven leveringstermijn geeft geen aanleiding tot schadevergoeding of recht tot afstand van de bestelling.

Afhalen

Voor bestellingen die af te halen zijn in de winkel te Antwerpen, kan de klant zijn/haar voorkeur voor afhaling doorgeven, rekening houdende met de openingsuren van IN CHOC by Tom Coosemans.

Opvolging

Bij leveringen die verzonden worden per post, kan de klant de leveringsstatus ten allen tijden opvolgen door middel van track-en trace, in zoverre dit aangeboden wordt door de externe koerierdienst waar IN CHOC voor de betrokken bestelling beroep op doet.

Van zodra de bestelling het atelier verlaat, draagt IN CHOC geen enkele verantwoordelijkheid voor verlies of beschadiging tijdens het transport, noch voor vertraging in de leveringen van de externe koerierdienst. IN CHOC biedt geen garantie op het kunnen voldoen aan specifieke leveringsvereisten van de klant. Deze vinden steeds plaats op eigen risico van de klant.

Versheid

Producten die voor verzending of levering in aanmerking komen, worden steeds gekoeld verstuurd onder isothermische verpakking zodat de kwaliteit van de producten zo goed als mogelijk wordt behouden. IN CHOC draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor wijzigingen in de kwaliteit ingevolge laattijdige afhaling of in ontvangstname door de klant.

IN CHOC is niet aansprakelijk voor het verminderen van kwaliteit en/of versheid van haar producten die het gevolg zijn van temperatuurschommelingen of andere invloeden wanneer de klant de producten niet tijdig afhaalt (in de winkel of in het postverzamelpunt). Bestellingen die binnen de drie dagen niet worden afgehaald, worden vernietigd of teruggezonden naar het atelier, zonder enig recht voor de klant op restitutie van de betaling.

Laatste update: 25.02.2020